فروش لوازم امداد و نجات در چهاردانگه

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.


این قایق‌ها طراحی خاصی دارند و یک ابزار نیروی امدادی به شمار می‌آیند. این قایق‌ها به طور عموم بادی هستند و حمل آن ها بسیار ساده خواهد بود. لازم به ذکر است. که مقاومت بالایی در برابر پارگی دارند و در زمان عملیات امداد و نجات سرنشینان دچار سانحه نخواهند شد. لازم به ذکر است. که این قایق‌ها دارای موتور هم هستند.

از تجهیزات امداد و نجات میتوان به پله طنابی ها اشاره داشت که کاربرد آن از نامش پیداست . این پله ها در مواف ضروری است.فاه میشود و در عملیات امداد و نجات کاربردهای بسیار مفیدی دارند . این محصول از تولیدات پرشین ایمن میباشد و فروش آن همراه با تضمین انجام میشود  . ویژگی است.فاده از این پله ها عبارتند از :

اين دسته از ابزار جهت عمليات رها سازی و دستيابی به مصدوم مورد است.فاده قرار می گيرند، از خصوصيات اين ابزار ميتوان به فراوانی، قابل دسترس بودن، تعمير و تأمين مجدد آسان، كم حجم بودن، قابل حمل بودن، و كم هزينه بودن آنها اشاره كرد.



( فروش ) های دیگر