لباس کار و ایمنی در جنوب تهران ( فروش )

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.


ایمن صنعت ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش لباس کار و تجهیزات ترافیکی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصول کلیدی، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های دیگر، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترافیکی و تولید و فروش لباس کار تبدیل شود. به محض ورود به ایمن صنعت ایران با یک سایت پر از محصول رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

به شما اطمینان می‌دهیم, مدت زمان تحویل سفارش شما, کمترین زمان ممکن خواهد بود. در صورت اینکه برای دریافت سفارش کارتان به هر دلیلی عجله دارید, با همکاران واحد فروش ایمن کالا در تماس باشید تا تمهیدات لازم برای انجام سفارش شما توسط همکاران ما در واحد تولید اندیشیده شود.

پارچه و نخ، دو مورد از پرمصرف ترین مواد اولیه می باشند که انتخاب جنس و است.فاده از آنها در کارگاه تولیدی لباس دانیال گستر ، توسط کارشناسان انجام می شود. این انتخاب، متناسب با مشاغل گوناگون، متفاوت است.. به عنوان مثال: اگر یک کارگاه تولیدی ، قصد تولید لباس آتش نشانی را داشته باشد، بایستی که از پارچه های مقاوم در برابر حرارت آتش است.فاده نماید تا اینکه کالای باکیفیت تری را ارائه دهد.



( فروش ) های دیگر در جنوب تهران