لباس کار و ایمنی در شرق تهران ( فروش )

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


استفاده از لباس کار صنعتی با علایم شب نما بر روی آن در محیط های تاریک و کم نور جزء موارد مهم محسوب می شود که در هنگام خرید لباس کار باید به آن دقت کرد. پروژه هایی که در شب انجام می شوند و یا نور کافی در محیط وجود ندارد، نیاز به است.فاده از چنین لباس کار هایی دارند.

هر فعالیت و کاری که به پوشش مخصوصی نیاز داشته باشد بایستی با آن لباس انجام شود. برای مثال آتش‌نشان ها، جوشکار ها و غواص ها و هر کدام لباس مخصوصی به تن می کنند که همان لباسکار آن ها است..(لباس کار ارزان هم یکی از مسائل مرتبط با تهیه لباس برای شرکت ها و سازمان ها میباشد)

کاپشن کار ، لباس کار زمستانی ، لباس کار گرمکن ، انواع بادگیر های ضد آب ، لباس بارانی از پارچه های ضخیم تولید شده و تقاضا برای آن ها با شروع فصل سرما ، باد و باران افزایش می یابد و اگر به درستی انتخاب گردد می تواند مانع از کاهش راندمان کاری افراد در سرما گردد.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران