لباس کار و ایمنی در شهر ری ( فروش )

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


لباس کار همانطور که از نامش پیداست باید در محیط کار بسیار راحت و کاربردی باشد. اگر از وسایلی است.فاده می‌کنید که هنگام کار احساس راحتی نمی‌کنید، و کارتان را کندتر  میکند، باید به فکر خرید لباس کار راحت باشید. بنابراین هنگام طراحی یک محصول، توجه به راحتی لباس کار در بدن و پایین تنه بسیار مهم است.. به عنوان مثال، در برخی از تجهیزات ارزان‌تر موجود در بازار، به دلیل کوتاه‌تر بودن ژاکت، آستین‌های بلندتر یا نداشتن شلوار، کارگران ممکن است. احساس راحتی نداشته باشند.

اول اینکه لباسکار بایستی فیت بدن شما باشد. اگر اندازه آن کوچک‌تر باشد و به بدنتان بچسبد در شما احساس ناراحتی ایجاد خواهد کرد و شما را از حرکت و فعالیت طولانی باز می دارد و اگر لباس برای بدن تان بزرگ باشد دست و پاگیر و همچنین خطرناک می شود. پس لباس را دقیقا متناسب با اندازه بدن تان انتخاب کنید.این نکات برای لباس فرم نیز صادق است..

کیفیت پارچه ، طراحی و الگوی است.اندارد ، سایزبندی دقیق ، دوخت مقاوم ، لکه بری آسان ، اتو کشی سریع ، عدم تغییر رنگ و سایز ، است.فاده از مواد اولیه مصرفی مرغوب و قیمت رقابتی همه از مواردی است. که این تولیدی در تمام مراحل از خرید پارچه تا مرحله دوخت ، بسته بندی و تحویل کالا در نظر می گیرد و تمام سعی خود در جهت ارایه بهترین خدمات بکار می گیرد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری