لباس کار و ایمنی در قرچک ( فروش )

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


بایستی رنگ مناسبی را برای لباسکار انتخاب کنید. اکثر لباس های  کار دارای رنگ هایی هستند که در اثر شستشو زیاد کم رنگ نشوند. در بعضی از مشاغل بایستی شب نما باشد و مثلا در مورد لباس کارگری پاکبانان بایستی رنگی انتخاب شود که در هنگام تاریک شب کاملا قابل روئیت باشد.

دیگر نکته ایی که از عوامل تاثیرگذار روی قیمت است.، انتخاب بازه زمانی در زمان تحویل است.. مشتریانی که موعد تحویل‌شان نسبت به مدت زمان عادی در دوخت، سریع تر باشد، به دلیل بار اضافه‌ای که به تکمیل و پردازش سفارششان روی خط دوخت ایجاد خواهند کرد، آماده شدن محصولاتشان نسبت به روند عادی در زمان بافت، قیمت تمام شده بیشتری نیز خواهد داشت.

همواره در ایمن صنعت ایران سعی شده که در هنگام ثبت سفارش جزئیات لباس کار مورد نظر شما هنگام تولید برداشته شود و این موضوع برای ما بسیار مهم و اساسی می‌باشد. هدف ما این نیست که شما عزیزان فقط یک باز از ما خرید کنید هدف ما این است. که شما ا یک بار خرید جزء مشتریان دائمی ایمن صنعت ایران باشید.



( فروش ) های دیگر در قرچک