لوازم امداد و نجات در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


این وسایل برای درمان و التیام مستقیم بیمار است.فاده نخواهد شد ولی وجود آن ها به محافظت از مصدوم و انجام هر چه ویژه تر وظایف کمک بسزایی خواهد کرد. از پر است.فاده ترین و مهم ترین تجهیزات مورد است.فاده خودرو های اروژانسی و آمبولانس ها برانکاردها بوده که بایستی حداقل مدل برانکارد از انواع قابل حمل درون آمبولانس و نوع چرخدار وجود داشته باشد. لازم به ذکر است. که وجود تعدادی پتوی ضد عفونی تمیز،

اين دسته از وسايل جهت تخليه يا انتقال آب و مواد مايع ديگر مورد است.فاده قرار می گيرند. پمپهای (آب كش، لجن كش، كف كش، اسيد كش)، شلنگهای رابط از معمولی تا فشار قوی، اكاتور، تانكرهای آب از مخازن ليتری ثابت تا ليتری چرخدار و هزار ليتری ماشينی.

لباس ضد گاز ، لباس ضد اسيد ، لباس ضد اشعه ، لباش ضد راديو اكتيو، لباس كار ، كلاه ايمني ، كفش ايمني، عينك ايمني، دستكش هاي ايمني، نقاب ايمني، نوار ايمني و خطر، كمربند ايمني، مخروط شبرنگ، دستكش ضد ولتاژ ، جليقه فسفري، انواع ماسك ، تابلوهاي اعلام خطر ، چراغ گردان و چشمك زن، بلند گو دستي، گوشي كم كننده صدا، دستگاه آزمايش گاز محيط، دستگاه آزمايش راديو اكتيو محيط، كابل بر، فيوز كش، ولتاژ متر ، قلاب نوك تيز، نوارچسب پهن، گوه، باند قيري، تخته هاي تثبيت وسايل ناپايدار، ابر بزرگ مستطيلي.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه