لوازم امداد و نجات در شهریار ( فروش )

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «


وسایل جعبه کمکهای اولیه: باند(سه گوش، نواری، کشی، توری)، گاز است.ریل، گاز وازلین)، سوزن قفلی، دستمال کاغذی، پنس و قیچی، آتل انگشت(فینگر)، ایروی (Air way)، ماسک مخصوص تنفس مصنوعی، ورقه های آلومینیومی است.ریل جهت مصدومین سوختگی، سرم شستشو، بتادین، چسب زخم ، چسب روی باند، ترمومتر ، چراغ قوه، دستکش است.ریل، دستکش یکبار مصرف.

از حلقه نجات برای نجات افرادی که در آب قرار دارند است.فاده می‌شود. این حلقه از جنس پلاستیک است. و می‌تواند مانع از غرق شدن فردی که درون آب است. شود. همچنین از دیگر تجهیزات امداد و نجات در این بخش جلیقه نجات است. که برای امدادگران و سرنشینان قایق است.فاده می‌شود تا در صورت افتادن آن‌ها در آب از غرق شده آن ها جلوگیری شود.

قلاب هایی از جنس آلومینیوم و فولاد کربن است.یل و است.نلس است.یل میباشند که در جهت نگهداری ابزارآلات نقش یک هولدر را ایفا میکنند . این قلاب ها مدلهای مختلفی دارند و کارایی آنها هم در تجهیزات امداد و نجات و هم در کوهنوردی ها ، دره نوردی ها ، غارنوردی ها و کار در ارتفاعات دیده میشود . پرشین ایمن این ابزار را در مدلهای مختلف توضیع میکند



( فروش ) های دیگر در شهریار