لوازم ترافیکی و هشدار در تهران ( فروش )

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در


**امکان خرید تمامی محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی سپاهان ایمن (دارای نماد اعتماد الکترونیک - اینماد)** www.sepahanimen.ir فروش لوازم ترافیکی و هشدار ، فروش تجهیزات پارکینگ گروه صنعتی سپاهان به صورت انحصاری در زمینه تجهیز مجتمع های تجاری، مسکونی و اداری به لوازم ایمنی پارکینگ، لوازم ترافیکی، نوار ترمز پله ، ترمز پله آلومینیومی لوکس شب تاب و بورس ترمز پله فعالیت می نماید. از جمله سایر فعالیت های گروه صنعتی سپاهان در زمینه مناسب سازی ساختمان می توان به نصب نرده است.یل و آلومینیوم، نرده شیشه ای و فلزی، نصب حفاظ بانکی،حفاظ پنجره، محافظ ستون، کاراستاپ (متوقف کننده خودرو)، خط کشی پارکینگ، تولید کننده راهبند فنی، راهبند آپارتمانی، کانکس نگهبانی، دوربین پلاک خوان، تجهیزات ترافیکی از قبیل است.وانه و کله قندی، سرعت گیر، چشم گربه ای، جدا کننده و ... اشاره نمود.

خط کشی خیابان ها بدون شک نقش بسیار مهمی را در تامین امنیت رانندگان و بهبود جریان عبور و مرور ایفا می کنند. با این حال، خط کشی های ساده در مواردی نمی توانند از بروز حوادث و تصادف ها جلوگیری کنند. یک جاده برون شهری را در شب تصور کنید که از روشنایی کافی برخوردار نیست. احتمال انحر...

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر در تهران