فروش لوازم ترافیکی و هشدار در بهارستان

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


فروشگاه ایمن کالا وارد کننده و عرضه کننده آنلاین انواع کالاهای ایمنی و حفاظت فردی از قبیل ماسک های تنفسی، عینک های ایمنی، شیلدهای محافظ صورت کفش های ایمنی، لباس کارهای مهندسی، لباس کارهای کارگری، دستکش های ضد برش، دستکش نیتریل، تجهیزات آتش نشانی، کپسول های پودر و گاز و Co و کپسول های بیورسال و &#; می باشد. قیمت های موجود در وب سایت کاملأ رقابتی و بروز می باشند و شما می توانید سفارش خود را در هر لحظه ثبت کنید. سفارش های ثبت شده در همان روز و یا حداکثر در یک روز کاری ارسال می شوند.

**امکان خرید تمامی محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی سپاهان ایمن (دارای نماد اعتماد الکترونیک - اینماد)** www.sepahanimen.ir فروش لوازم ترافیکی و هشدار ، فروش تجهیزات پارکینگ گروه صنعتی سپاهان به صورت انحصاری در زمینه تجهیز مجتمع های تجاری، مسکونی و اداری به لوازم ایمنی پارکینگ، لوازم ترافیکی، نوار ترمز پله ، ترمز پله آلومینیومی لوکس شب تاب و بورس ترمز پله فعالیت می نماید. از جمله سایر فعالیت های گروه صنعتی سپاهان در زمینه مناسب سازی ساختمان می توان به نصب نرده است.یل و آلومینیوم، نرده شیشه ای و فلزی، نصب حفاظ بانکی،حفاظ پنجره، محافظ ستون، کاراستاپ (متوقف کننده خودرو)، خط کشی پارکینگ، تولید کننده راهبند فنی، راهبند آپارتمانی، کانکس نگهبانی، دوربین پلاک خوان، تجهیزات ترافیکی از قبیل است.وانه و کله قندی، سرعت گیر، چشم گربه ای، جدا کننده و ... اشاره نمود.

اگر در یکی از اتوبان های شهری و یا جاده های برون شهری رانندگی کرده باشید، بدون شک بشکه های پلاستیکی زرد رنگی را در کنار جاده و یا در نزدیکی خروجی بزرگراه ها و همچنین چهارراه ها دیده اید. این بشکه های پلاستیکی موانعی هستند که حریم جاده ها و خیابان ها را مشخص کرده و همچنین در هد...



( فروش ) های دیگر