فروش لوازم ترافیکی و هشدار در شهر ری

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


افزایش روزافزون جمعیت و زیاد شدن تعداد وسایل نقلیه از پس آن، پتانسیل بالایی برای ایجاد تصادفات شهری و جاده‌ای ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی، با کنترل ترافیک می‌توان در شهر و جاده از بروز حوادث ناگوار جلوگیری نمود. برای کنترل ترافیک، از تجهیزاتی به نام تجهیزات ترافیکی است.فاده می‌شود که شامل وسایلی از جمله مخروط ترافیکی، سرعت گیر، آینه محدب، گل‌میخ و چشم گربه‌ای، چشم ببری، تابلو ترافیکی، بشکه ایمنی، جداکننده ترافیکی، است.اد پلاستیکی، راه بند آکاردئونی و.. می‌شوند. باتوجه به این‌که تجهیزات ترافیکی در شرایط مختلف آب و هوایی قرار می‌‌گیرند، همچنین به علت نقش مهم آن‌ها در جلوگیری از تصادفات شهری و جاده‌ای، این تجهیزات باید از مرغوبیت خوبی برخوردار باشند و توسط افراد متخصص نصب گردند. شرکت کیمیا صنعت اسپیتمان یکی از برترین تولیدکنندگان این وسایل در شرق کشور می‌باشد که برای خرید تجهیزات ترافیکی می‌توانید به آن مراجعه کنید. بیش از سال سابقه در این حوزه و چندین نمونه‌کار موفق، تضمین‌کننده مرغوبیت کالاهای ما می‌باشد. شما می‌توانید از طریق همین صفحه، محصولات ما را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

قوانین راهنمایی و رانندگی با هدف تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش خطرات احتمالی شکل گرفته اند؛ اما این قوانین چگونه در خیابان ها و جاده ها اعمال می شوند؟ بدون شکل تابلوهای ترافیکی جاده ای نقش بسیار مهمی را در این راستا ایفا می کنند. این دسته از تجهیزات ترافیکی ...

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر