فروش لوازم ترافیکی و هشدار در فیروزکوه

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.


تامین امنیت جاده ها، خیابان ها و بزرگراه ها از قدیم دغدغه بسیاری از نهادها و ارگان ها بوده است.. ایجاد قوانین راهنمایی و رانندگی توانسته است. تا حد قابل توجهی به خیابان ها نظم ببخشد و احتمال وقوع تصادف ها و بروز خسارت های جبران ناپذیر را کاهش دهد. با این حال، صرف وجود این قوانین...

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

افزایش روزافزون جمعیت و زیاد شدن تعداد وسایل نقلیه از پس آن، پتانسیل بالایی برای ایجاد تصادفات شهری و جاده‌ای ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی، با کنترل ترافیک می‌توان در شهر و جاده از بروز حوادث ناگوار جلوگیری نمود. برای کنترل ترافیک، از تجهیزاتی به نام تجهیزات ترافیکی است.فاده می‌شود که شامل وسایلی از جمله مخروط ترافیکی، سرعت گیر، آینه محدب، گل‌میخ و چشم گربه‌ای، چشم ببری، تابلو ترافیکی، بشکه ایمنی، جداکننده ترافیکی، است.اد پلاستیکی، راه بند آکاردئونی و.. می‌شوند. باتوجه به این‌که تجهیزات ترافیکی در شرایط مختلف آب و هوایی قرار می‌‌گیرند، همچنین به علت نقش مهم آن‌ها در جلوگیری از تصادفات شهری و جاده‌ای، این تجهیزات باید از مرغوبیت خوبی برخوردار باشند و توسط افراد متخصص نصب گردند. شرکت کیمیا صنعت اسپیتمان یکی از برترین تولیدکنندگان این وسایل در شرق کشور می‌باشد که برای خرید تجهیزات ترافیکی می‌توانید به آن مراجعه کنید. بیش از سال سابقه در این حوزه و چندین نمونه‌کار موفق، تضمین‌کننده مرغوبیت کالاهای ما می‌باشد. شما می‌توانید از طریق همین صفحه، محصولات ما را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.



( فروش ) های دیگر