فروش لوازم روانکاری در بومهن

Lubricating equipment-1
Lubricating equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


روغن های انتقال حرارت معمولا برای سیستم های گرمایش در صنایع مختلف مختلف مانند صنایع غذایی ، صنایع شیمیایی ، صنایع دارویی ، نساجی ، صنایع تولید پلاستیک و صنایع تولید لاستیک است.فاده می شوند. آنها بسیار روان هستند و بنابراین ، محدوده عملکرد بسیار وسیعی دارند. روغن های انتقال حرارت که برای تحمل دمای بالا طراحی شده اند ، برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی ایده آل هستند. روغن های انتقال حرارت با محافظت در برابر زنگ زدگی ، خوردگی و اکسیداسیون ، عمر مفید سیستم های گرمایشی را افزایش داده و از هرگونه تخریب یا آسیب زودرس جلوگیری می کنند. این روغن ها دارای اکسیداسیون و ثبات حرارتی چشمگیر و همچنین پایداری هیدرولیتیک فوق العاده ای هستند که از تغییر شکل آنها پس از قرار گرفتن در معرض آب جلوگیری می کند.

از طرف دیگر ، روغن ها زمانی عالی هستند که شما نیاز به روانکاری و خنک کردن ماشین آلات خود در همان زمان دارید. روغن ها دارای ویژگی منحصر به فرد انتقال حرارت هستند &#; گرما از یک بدنه روغن به بدن دیگر منتقل می شود و سپس از طریق مبدل حرارتی به بیرون پمپ می شود. علاوه بر این ، روغن ها راحت تر پاک می شوند و به راحتی به سطح فلز متخلخل نفوذ می کنند ، که باعث می شود یک برنامه بدون درز ایجاد شود.

روانکار صنعتی ماده‌ای است. که به تسهیل حرکت نسبی سطوح در تماس با یکدیگر کمک می‌کند و باعث کاهش اصطکاک و سایش میان آن‌ها می‌شود. امروزه روانکارها علاوه بر کاهش اصطکاک وظایف دیگری هم دارند که در زیر چند مورد از آنها آورده شده است.:



( فروش ) های دیگر