فروش لوازم روانکاری در شهر جدید اندیشه

Lubricating equipment-1
Lubricating equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


روغن های کمپرسور به طور هدفمند برای ارائه روانکاری فوق العاده و محافظت فوق العاده حتی در معرض دمای بالا معمولی برای کمپرسورهای هوا و پمپ های خلاء توسعه یافته اند. آنها طوری طراحی شده اند که از تجهیزات شما در برابر رسوب و لجن محافظت کرده و تمام قطعات دستگاه را بدون زحمت کار می کنند. روغن های کمپرسور ، روغن های بسیار پایداری محسوب می شوند که در صورت است.فاده صحیح ، مدت زمان زیادی دوام می آورند و قادر به مقاومت در برابر نوسانات دما هستند. این روان کننده های صنعتی به دلیل خواص ضد زنگ و ضد کف ، ماشین آلات را در برابر تخریب ، آسیب و تولید فوم محافظت می کنند. برخی از انواع روانکارهای صنعتی شامل روغن های کمپرسور معدنی و روغنه ای کمپرسور مصنوعی است.. هر دو می توانند دماهای بالا را تحمل کنند و روغنکاری فوق العاده ای را ارائه می دهند ، که برای تمام قطعات ماشین که اغلب در معرض بارهای سنگین هستند بسیار مهم است..

روانکار صنعتی ماده‌ای است. که به تسهیل حرکت نسبی سطوح در تماس با یکدیگر کمک می‌کند و باعث کاهش اصطکاک و سایش میان آن‌ها می‌شود. امروزه روانکارها علاوه بر کاهش اصطکاک وظایف دیگری هم دارند که در زیر چند مورد از آنها آورده شده است.:

روغن انتقال حرارت معمولاً برای سیستم‌های گرمایش در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع داروسازی، نساجی، صنایع تولید پلاستیک و صنایع تولید لاستیک است.فاده می‌شود. این روانکار صنعتی بسیار سیال است. و محدوده عملکرد بسیار وسیعی دارد. این روغن دارای اکسیداسیون و ثبات حرارتی چشمگیر و همچنین پایداری هیدرولیتیک فوق العاده‌ای است. که از تغییر شکل آن‌ها پس از قرار گرفتن در معرض آب جلوگیری می‌کند.



( فروش ) های دیگر