فروش لوازم روانکاری در شهرک صنعتی چهاردانگه

Lubricating equipment-1
Lubricating equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


ماده‌ جامدی که اصطکاک و سایش را در سطوحی که دارای حرکت نسبی به یکدیگر هستند کم کند ، روانکار صنعتی جامد نامیده می شود. این مواد به صورت خالص یا افزودنی در روانکار‌ صنعتی از سایش و اصطکاک حاد جلوگیری می کنند. به شرایطی مانند سرعت های بالا و پایین محورها ، دماهای بالا و پایین ، فشار بالا ، آلاینده های فرآیند و عدم دسترسی در بعضی قسمت ها را شرایط حاد گویند. وقتی از ماده‌ جامد به عنوان روانکار صنعتی است.فاده شود ، روانکاری ، روانکاری صنعتی جامد نامیده می شود.

روان کننده ماده ای برای کاهش اصطحلاک بین سطوح است.. با گرمایی که بین دو طرف سطوح به وجود می آید ، اصطحکاک ایجاد می شود. روانکار صنعتی وظایفی از قبیل نگه داشتن قطعات از هم جدا در حال حرکت ، کاهش اصطکاک ، انتقال حرارت ، حمل آلاینده و باقیمانده ها ، انتقال قدرت ، محافظت در برابر سایش ، جلوگیری از خوردگی ، درزگیری برای رسانه های گازی ، توقف کردن خطر دود و آتش از اشیاء ، جلوگیری از زنگ زدگی را دارد.

انواع مختلفی از روانکارها در صنایع مختلف وجود دارد، از جمله معادن، ساخت و ساز، دریایی، کشاورزی، جنگل‌‌داری، تولید، مواد غذایی و روانکارهای صنعتی خودرو. همه آنها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و بهترین کار این است. که از نوعی است.فاده کنید که الزامات خاص عملکرد تجاری شما را برآورده می‌کند.



( فروش ) های دیگر