فروش لوله در بومهن

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


درواقع از شکل دادن ورق‌های فولادی باضخامت‌های متفاوت تولیدشده‌اند. ورق‌ها پس از برشکاری و عبور از غلتک‌های نورد به شکل است.وانه درآمده و سپس محل درز آن‌ها به روش‌های مختلف جوشکاری می‌شود. این لوله‌ها به دلیل وجود درز و عملیات جوشکاری، از مقاومت کمتری نسبت به نوع بدون درز برخوردا

لوله های صنعتی سبک معمولا در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد است.فاده قرار می گیرند. همچنین از این لوله ها می توان در ساخت سازه های فلزی سبک و سنگین نیز است.فاده کرد. از جمله کارخانه های تولید کننده لوله های صنعتی می توان به لوله سازی کالوپ، لوله سمنان، لوله سپاهان و سپنتا و یاران اشاره کرد.

همان‌طور که از نام آن مشخص است.، در تمام سطح بدنه این نوع لوله هیچ‌گونه درز جوشی وجود ندارد. یکنواخت و همگن بودن سطح لوله‌های بدون درز منجر به افزایش است.حکام مکانیکی آن‌ها شده است.. پروسه تولید این لوله به صورتی است. که در آن هرگونه تنش جوشی حذف شده است.. البته در نتیجه پیچیده بودن فرآیند تولید لوله بدون درز، قیمت این محصولات به نسبت لوله درزدار بالاتر است.. در مواردی که لوله حامل سیالی خورنده و مخرب است.، یا دما و فشار کاری به صورتی باشد که نیاز به توجه ویژه در سیستم پایپینگ باشد، از لوله بدون درز است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر