فروش لوله در جنوب تهران

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..

تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل


لوله‌های بدون درز یا (seam less pipe) لوله‌هایی هستند که در ساخت آن‌ها هیچ‌گونه درز یا جوشی وجود ندارد، بنابراین از مقاومت بسیار بالایی نسبت به نوع درزدار برخوردارند. این لوله‌ها در کارخانه به روش اِکستِرود تولید می‌شوند، یعنی به‌صورت قالبی مستقیماً از شمش فولادی به شکل لوله بدون درز تبدیل می‌شوند. از این لوله‌ها در مواردی که درجه حرارت و فشار سیال عبوری بالا باشد، است.فاده می‌شود. در ایران لوله‌های بدون درز تا سایز اینچ تولید می‌شود ولی لوله‌های وارداتی بدون درز تا سایز اینچ نیز وجود دارد.

دسته دیگری از لوله‌های صنعتی، لوله‌های گالوانیزه هستند که شامل دو نوع لوله گالوانیزه فولادی و لوله گالوانیزه آهنی می‌شود. در این لوله‌ها پس از شکل دادن ورق و جوش آن، لوله با روکش روی پوشانده شده و به‌اصطلاح گالوانیزه می‌شود. لوله گالوانیزه فولادی از فولاد نرم تولیدشده و در برابر اسیدها و زنگ‌زدگی مقاوم است. و معمولاً برای لوله‌کشی آب سرد و گرم مصرفی، فاضلاب و تخلیه لوازم بهداشتی کوچک و لوله‌های تهویه است.فاده می‌شوند. لوله گالوانیزه آهنی نیز از آهن سفید نورد شده تولید می‌شود و رنگ تیره و خاکستری دارد و در دو وزن سبک و متوسط تولید می‌شود.

همان‌طور که گفته شد به‌طور عمده لوله‌های صنعتی فولادی به دودسته کلی درزدار و بدون درز طبقه‌بندی می‌گردند که لوله‌های درزدار در مواردی مانند انتقال مایعات و ساخت سازه‌های فلزی بکار رفته و از لوله‌های فولادی بدون درز برای ساخت مخازن تحت‌فشار بالا، تأسیسات پالایشگاه‌های نفتی و گازی و نیروگاه و صنایع گازی است.فاده می‌شود. با توجه به اینکه لوله در صنایع کاربرد دارد، ارتباط مستقیم با جان افراد دارد. بنابراین قبل از اقدام به است.ارت پروژه بهتر است. با



( فروش ) های دیگر