فروش لوله در فیروزکوه

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.


لوله های فولادی به دلیل کاربردشان از مهمترین لوله های صنعتی در بازار صنعت به شمار می رود، این لوله ها در دهه ۸ میلادی پا به عرصه صنعت گذاشتند و از آن زمان تا به حال دائم در حال پیشرفت است.، مهمترین مزیت این نوع از لوله ها،  قطری بزرگ آنها می باشد. این لوله ها در انواع درز دار و بدون درز در بازار وجود دارد، که نوع بدون درز آن از کیفیت بهتری بهره می برد و کاربرد بیشتری در صنایع پتروشیمی دارد.

مانیسمان نام یک برند از لوله‌های بدون درز است. که اولین بار لوله‌های بدون درز با این برند وارد بازار شدند و ازآن‌پس به این نام شهرت پیدا کردند. مانیسمان درواقع نام برادران آلمانی بود که در سال برای اولین بار روشی برای تولید لوله‌های بدون درز معرفی کردند. امروزه لوله‌های مانیسمان کاربرد وسیعی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارند.

ضخامت لوله صنعتی به نسبت به بقیه لوله ها، بیشتر است. و از لوله صنعتی برای انتقال گاز و نفت در مسافت طولانی است.فاده می شود. تنوع بالا، جوش پذیری فوق العاده خوب، بدون درز بودن لوله صنعتی، فولادی بودن جنس لوله، قیمت مناسب و ضخامت زیاد لوله صنعتی از ویژگی های بارز آن هستند. لازم است. بدانید لوله صنعتی آلیاژی، لوله صنعتی بدون درز، لوله صنعتی گالوانیزه و لوله های چدنی از انواع لوله های صنعتی محسوب می شوند.



( فروش ) های دیگر