فروش لوله در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


لوله صنعتی چیست؟ آیا با متداول ترین انواع لوله صنعتی آشنا هستید؟ ویژگی ها و کاربردهای لوله صنعتی چیست؟ لوله صنعتی از جنس فولاد می باشد و مقاومت لوله صنعتی نسبت به سایر لوله های فولادی، بیشتر است. و ضخامت لوله صنعتی نیز نسبت به سایر لوله های فولادی بیشتر است.. لوله صنعتی به لوله گوشت دار هم معروف است..

نوع دیگری از خانواده لوله‌های درز مستقیم معروف به لوله اسپیرال هستند که در سایزهای خیلی بزرگ و باضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. نام اسپیرال به خاطر نوع نورد و جوشکاری مارپیچی بر روی این لوله‌ها گذاشته شده است.. جوش آن‌ها در مقابل فشار سیالات و سایر نیروهای وارده از است.حکام بالایی برخوردار است.، لذا از آن‌ها در خطوط انتقال نفت و گاز و سیالات با فشار بالا است.فاده می‌شود. از مزایای این لوله‌ها می‌توان به‌ظاهر زیبا، نصب و اتصال آسان و سریع، آب‌بندی آسان، تولید در زمان و هزینه کمتر نسبت به انواع لوله‌های درز مستقیم و قابلیت است.فاده در صنایع مختلف و انواع سازه‌ها را نام برد.

یکی از مهم ترین تفاوت های لوله های صنعتی یا لوله صنعتی جوشی سایر لوله ها بیشتر بودن ضخامت گوشته آن ها می باشد از این رو به لوله های صنعتی، لوله های گوشتدار نیز گفته می شود. این محصولات در دسته لوله های درزدار قرار داشته و همین ضخامت گوشته، آن ها را از سایر لوله های درزدار متمایز می نماید. این لوله ها از طریق فرآیند فرم دهی ورق های سیاه تولید شده و سایز آن ها از نیم اینچ تا اینچ متغیر می باشد و مشتری بسته به نوع نیاز خود سایز مصرفی را سفارش می دهد. طول لوله های صنعتی معمولا متر بوده و بسته به نیاز تا متر نیز قابلیت تولید دارند.



( فروش ) های دیگر