اجاره لیفتراک در بهارستان

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


به علت کم شدن طول دستگاه دارای قدرت مانور بالایی بوده و با توجه به نزدیک شدن فاصله بین بار و دستگاه دارای افت ظرفیت بسیار کم می باشد . دستگاه های ریچتراک شرکت یونگ هاینریش آلمان از وزن تا / تن و تا ارتفاع متر قادر به بارگذاری و باربرداری می باشد.

در سال  میلادی شرکت راه آهن پنسیلوانیای آمریکا، از سکو های کاری که با باتری کار می کرد و روی کامیون نصب شده بود برای جا به جایی بار در ایستگاه های راه آهن است.فاده می کرد. در جنگ جهانی اول پیشرفت های قابل ملاحظه ای برای جا به جایی تجهیزات جنگی و ادوات نظامی صورت پذیرفت زیرا به دلیل جنگ و در نتیجه کاهش شدید نیروی انسانی، ضرورت ساخت و تولید انواع مختلف تجهیزات جا به جایی بار و مواد، بیش از پیش نمایان شد. در سال  شرکت امریکایی کلارک (CLARK) طراحی، ساخت و است.فاده از تراکتورهای مشابه لیفتراک را در کارخانه هایش به اجرا درآورد و در سال  اولین لیفتراک ها توسط دو شرکت YALE و TOW MOTOR ساخته و به بازار معرفی شد.

در بین سالهای - توسعه و بهبود مستمر در ساخت و است.فاده از لیفتراک شتاب بیشتری گرفت و با شروع جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. در طول جنگ، روش های موثر بیشتری برای انبار کردن مواد و بارها توسط لیفتراک ها ابداع گردید.



( اجاره ) های دیگر