خریدوفروش لیفتراک در لواسان

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در است.ان تهران است.. این شهر در میان رشته‌کوه‌های البرز مرکزی قرار دارد و در میان پایتخت‌نشینان به ییلاقی محبوب تبدیل شده است.. امروز راهنمای کامل برای سفر به شهر لواسان ارائه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 

شهر لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه خوش آب‌وهوا و ییلاقی شهر تهران به شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت.


در زمان جنگ جهانی دوم و بعد از آن روش های کاراتری برای انبارداری در انبارهای بزرگ شکل گرفت و انبارها به لیفتراک های با قدرت مانور بالا و ظرفیت های بیشتر نیاز پیدا کردند و این نیاز باعث ارائه مدل های جدید لیفتراک در بازار شد.

افزایش حجم انبارش با است.فاده از دستگاه راهرو باریک، این دستگاه با عملکرد در راهرو به عرض تقریبی میلیمتر و بارگذاری تا ارتفاع میلیمتر سبب افزایش چشمگیر گنجایش انبار می شود که مجهز به موتور الکتریکی قدرتمند فاز AC می باشد.

امروزه لیفتراک ها در انواع و ظرفیت های گوناگون با لاستیک های توپر (Solid Tire) و لاستیک های بادی (Penumatik Tire) برای کاربردهای مختلف در صنایعی مانند بنادر و کشتی سازی، صنایع فلزی، صنایع ساختمانی، کارگاه های تولیدی، انبارها و .. ساخته می شوند.



( خریدوفروش ) های دیگر