فروش ماسک صنعتی در تهران

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..


یعنی برای مثال اگر ماسک تولید شده از منسوج اسپان باند یک ذره با ابعاد فرضی میکرون را به تعداد یک عدد فیلتر کند، ماسک تولید شده از منسوج ملت بلون همان ذره را به تعداد عدد و ماسک تولید شده با نانوالیاف همان ذره را به تعداد عدد می تواند فیلتر کند. شکل به صورت شماتیک این مساله را نشان می‌ دهد.

نانو الیاف وزن پایین، نفوذ پذیری بالا و منافذ کوچکی دارد. غشای نانو الیاف دارای خواص منحصر به فردی از جمله سطح ویژه، همبستگی خوب منافذ و پتانسیل ترکیب شیمیایی است.. الیاف نانو به شکل مستقل در فیلتراسیون وجود ندارد. از این رو، معمولا روی یک لایه اسپان باند قرار می‌گیرد.

انواع ماسک صنعتی یا رسپیراتور برای کاهش آسیب‌ های ناشی از بیماری های تنفسی در محیط‌ های آلوده صنعتی طراحی می‌شود. این آلاینده‌ ها به قدری کوچک‌ هستند، که به راحتی وارد بافت‌ های بدن می‌ شوند. اندازه این آلاینده‌ ها کوچکتر از میکرون است.؛ یعنی بسیار کوچکتر از مقداری که بتوانید آن‌ ها را با چشم خود ببینید. با است.فاده از این ماسک فیلتر دار صنعتی می توان از نفوذ این آلایندها به سیستم تنفسی جلوگیری کرد.



( فروش ) های دیگر