فروش ماسک صنعتی در دیزین

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسیر شمیرانات به تهران نزدیک‌تر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول می‌کشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.

وارنگه رود، روستایی است. که قدمت آن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی که تنها چند خانوار محدود در آن زندگی می‌کردند و باعث رونق این روستا شدند. روستای وارنگه رود علاوه بر اینکه توانسته است. طبیعت اطراف خود را در بهترین شکل حفظ کند، روستایی متمدن و مجهز است..

برای شهرهای بزرگ، شلوغ و پرترافیک مثل تهران و کرج، قرارگیری در دامنه رشته کوه‌های البرز موهبت بزرگی است.؛ زیرا به ساکنان خود این فرصت را می‌دهند که از آلودگی و همهمه شهری فرار کنند و به دامان طبیعت پناه ببرند. طبیعت زیبا و مسحورکننده اطراف البرز شامل مناطق روستایی، کوهستانی و دشت‌ها است.. پیست اسکی دیزین از


فروشگاه ماه ایمن با هدف فعالیت در زمینه فروش تجهیزات ایمنی، ترافیکی و آتشنشانی برای کارکنان و آسودگی خیال برای کارفرمایان، با بیش از سال سابقه درخشان درسراسر کشور اقدام به تامین و توزیع انواع کالاها درزمینه تجهیزات ایمنی، ترافیکی و آتشنشانی نموده است..

یک ماسک تنفسی از مواد مختلفی تشکیل می‌ شود. متریال های است.فاده شده به عنوان فیلتر، مهم ترین قسمت ماسک محسوب می‌ شوند. این متریال ها باید بتوانند تا حد ممکن آلاینده‌ها را فیلتر کنند. در بین انواع مختلف این مواد، نانوالیاف موثر ترین فیلتر برای ماسک‌ های تنفسی به شمار می‌ رود.

نانو الیاف وزن پایین، نفوذ پذیری بالا و منافذ کوچکی دارد. غشای نانو الیاف دارای خواص منحصر به فردی از جمله سطح ویژه، همبستگی خوب منافذ و پتانسیل ترکیب شیمیایی است.. الیاف نانو به شکل مستقل در فیلتراسیون وجود ندارد. از این رو، معمولا روی یک لایه اسپان باند قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر