فروش ماسک صنعتی در رودهن

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.

پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.


ماسک صنعتی یکی از تجهیزات ایمنی فردی پر‌کاربرد در بسیاری از مشاغل است.. امروزه رعایت نکات ایمنی و است.فاده از ماسک صورت برای حفظ سلامتی کارکنان اهمیت فراوانی دارد. ماسک فیلتر دار صنعتی از ورود هرگونه ذرات معلق، گرد‌و‌غبار و آلودگی‌های سمی و شیمیایی به داخل ریه‌ها جلوگیری می‌کند. با خرید ماسک صنعتی می‌توانید سلامت خود و کارکنانتان را تضمین کنید.

فعالیت در برخی از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها با خطرها و ریسک فراوانی مواجه است.. از انواع ماسک صنعتی برای کاهش خطرهای احتمالی در محیط کار است.فاده می‌شود. این ماسک‌ها از سیستم تنفسی و حتی پوست صورت در مقابل عوامل خطرزا محافظت می‌کنند.

نانو الیاف وزن پایین، نفوذ پذیری بالا و منافذ کوچکی دارد. غشای نانو الیاف دارای خواص منحصر به فردی از جمله سطح ویژه، همبستگی خوب منافذ و پتانسیل ترکیب شیمیایی است.. الیاف نانو به شکل مستقل در فیلتراسیون وجود ندارد. از این رو، معمولا روی یک لایه اسپان باند قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر