فروش ماسک صنعتی در شمال تهران

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

شمال تهران در حوزه خدمات درمان نیز دارای مراکز درمانی و بیمارستان های متعددی است. . این مراکز درمانی بعضا دولتی و در بعضی موارد خصوصی هستند . در ادامه نام چند مرکز درمانی و بیمارستان شمال تهران را بهمراه آدرس اضافه کرده ام تا با آنها آشنا شوید :

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی با بهترین باربری دیباجی یعنی حضور آرامش و اطمینان خاطر در یک پروژه سخت! اسباب‎کشی یک تخصص است. و اتوبار طلایی تهران بهترین و حرفه‎ای ترین شرکت حمل‎ونقل و باربری در تهران است.. قیمت مناسب و کیفیت برتر در خدمات باربری را با ما تجربه کنید.


ماسک صنعتی یکی از تجهیزات ایمنی فردی پر‌کاربرد در بسیاری از مشاغل است.. امروزه رعایت نکات ایمنی و است.فاده از ماسک صورت برای حفظ سلامتی کارکنان اهمیت فراوانی دارد. ماسک فیلتر دار صنعتی از ورود هرگونه ذرات معلق، گرد‌و‌غبار و آلودگی‌های سمی و شیمیایی به داخل ریه‌ها جلوگیری می‌کند. با خرید ماسک صنعتی می‌توانید سلامت خود و کارکنانتان را تضمین کنید.

ماسک­ تنفسی باید بیشترین مقدار محافظت را برای فرد فراهم کند. در این ماسک‌ ها از مواد فیبری و الیافی همچون کاغذ، ‌نمد یا پارچه برای به دام اندازی آلاینده­‌ ها است.فاده می شود. موسسه ملی سلامت و ایمنی شغلی امریکا (NIOSH) National Institute for Occupational Safety and Health، کارایی فیلتراسیون ذرات را مطابق جدول زیر تقسیم‌ بندی می‌ کند.

یک ماسک تنفسی از مواد مختلفی تشکیل می‌ شود. متریال های است.فاده شده به عنوان فیلتر، مهم ترین قسمت ماسک محسوب می‌ شوند. این متریال ها باید بتوانند تا حد ممکن آلاینده‌ها را فیلتر کنند. در بین انواع مختلف این مواد، نانوالیاف موثر ترین فیلتر برای ماسک‌ های تنفسی به شمار می‌ رود.



( فروش ) های دیگر