فروش ماسک صنعتی در شهر ری

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:


فعالیت در برخی از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها با خطرها و ریسک فراوانی مواجه است.. از انواع ماسک صنعتی برای کاهش خطرهای احتمالی در محیط کار است.فاده می‌شود. این ماسک‌ها از سیستم تنفسی و حتی پوست صورت در مقابل عوامل خطرزا محافظت می‌کنند.

فروشگاه ماه ایمن با هدف فعالیت در زمینه فروش تجهیزات ایمنی، ترافیکی و آتشنشانی برای کارکنان و آسودگی خیال برای کارفرمایان، با بیش از سال سابقه درخشان درسراسر کشور اقدام به تامین و توزیع انواع کالاها درزمینه تجهیزات ایمنی، ترافیکی و آتشنشانی نموده است..

از انواع ماسک صنعتی برای کاهش خطرهای احتمالی در محیط‌های آلوده و مشاغل پر‌خطر است.فاده می‌شود. امروزه ماسک‌های صنعتی در بسیاری از کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و حتی آزمایشگاه‌ها برای تضمین سلامت کارکنان مورد‌استفاده قرار می‌گیرند. این محصول انواع مختلفی دارد که هرکدام برای محیط و شغلی خاص مناسب‌اند. معمولا قیمت ماسک صنعتی فیلتر دار از ماسک‌های معمولی کمی بیشتر است.. شما می‌توانید از همین صفحه از فروشگاه



( فروش ) های دیگر