فروش ماسک صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


یعنی برای مثال اگر ماسک تولید شده از منسوج اسپان باند یک ذره با ابعاد فرضی میکرون را به تعداد یک عدد فیلتر کند، ماسک تولید شده از منسوج ملت بلون همان ذره را به تعداد عدد و ماسک تولید شده با نانوالیاف همان ذره را به تعداد عدد می تواند فیلتر کند. شکل به صورت شماتیک این مساله را نشان می‌ دهد.

ماسک­ تنفسی باید بیشترین مقدار محافظت را برای فرد فراهم کند. در این ماسک‌ ها از مواد فیبری و الیافی همچون کاغذ، ‌نمد یا پارچه برای به دام اندازی آلاینده­‌ ها است.فاده می شود. موسسه ملی سلامت و ایمنی شغلی امریکا (NIOSH) National Institute for Occupational Safety and Health، کارایی فیلتراسیون ذرات را مطابق جدول زیر تقسیم‌ بندی می‌ کند.

انواع ماسک صنعتی یا رسپیراتور برای کاهش آسیب‌ های ناشی از بیماری های تنفسی در محیط‌ های آلوده صنعتی طراحی می‌شود. این آلاینده‌ ها به قدری کوچک‌ هستند، که به راحتی وارد بافت‌ های بدن می‌ شوند. اندازه این آلاینده‌ ها کوچکتر از میکرون است.؛ یعنی بسیار کوچکتر از مقداری که بتوانید آن‌ ها را با چشم خود ببینید. با است.فاده از این ماسک فیلتر دار صنعتی می توان از نفوذ این آلایندها به سیستم تنفسی جلوگیری کرد.



( فروش ) های دیگر