فروش ماسک صنعتی در فیروزکوه

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.


فعالیت در برخی از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها با خطرها و ریسک فراوانی مواجه است.. از انواع ماسک صنعتی برای کاهش خطرهای احتمالی در محیط کار است.فاده می‌شود. این ماسک‌ها از سیستم تنفسی و حتی پوست صورت در مقابل عوامل خطرزا محافظت می‌کنند.

ماسک­ تنفسی باید بیشترین مقدار محافظت را برای فرد فراهم کند. در این ماسک‌ ها از مواد فیبری و الیافی همچون کاغذ، ‌نمد یا پارچه برای به دام اندازی آلاینده­‌ ها است.فاده می شود. موسسه ملی سلامت و ایمنی شغلی امریکا (NIOSH) National Institute for Occupational Safety and Health، کارایی فیلتراسیون ذرات را مطابق جدول زیر تقسیم‌ بندی می‌ کند.

یعنی برای مثال اگر ماسک تولید شده از منسوج اسپان باند یک ذره با ابعاد فرضی میکرون را به تعداد یک عدد فیلتر کند، ماسک تولید شده از منسوج ملت بلون همان ذره را به تعداد عدد و ماسک تولید شده با نانوالیاف همان ذره را به تعداد عدد می تواند فیلتر کند. شکل به صورت شماتیک این مساله را نشان می‌ دهد.



( فروش ) های دیگر