فروش ماسک صنعتی در قرچک

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 


فروشگاه ماه ایمن با هدف فعالیت در زمینه فروش تجهیزات ایمنی، ترافیکی و آتشنشانی برای کارکنان و آسودگی خیال برای کارفرمایان، با بیش از سال سابقه درخشان درسراسر کشور اقدام به تامین و توزیع انواع کالاها درزمینه تجهیزات ایمنی، ترافیکی و آتشنشانی نموده است..

یک ماسک تنفسی از مواد مختلفی تشکیل می‌ شود. متریال های است.فاده شده به عنوان فیلتر، مهم ترین قسمت ماسک محسوب می‌ شوند. این متریال ها باید بتوانند تا حد ممکن آلاینده‌ها را فیلتر کنند. در بین انواع مختلف این مواد، نانوالیاف موثر ترین فیلتر برای ماسک‌ های تنفسی به شمار می‌ رود.

فعالیت در برخی از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها با خطرها و ریسک فراوانی مواجه است.. از انواع ماسک صنعتی برای کاهش خطرهای احتمالی در محیط کار است.فاده می‌شود. این ماسک‌ها از سیستم تنفسی و حتی پوست صورت در مقابل عوامل خطرزا محافظت می‌کنند.



( فروش ) های دیگر