فروش ماسک صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial mask-1
Industrial mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ماسک صنعتی یکی از تجهیزات ایمنی فردی پر‌کاربرد در بسیاری از مشاغل است.. امروزه رعایت نکات ایمنی و است.فاده از ماسک صورت برای حفظ سلامتی کارکنان اهمیت فراوانی دارد. ماسک فیلتر دار صنعتی از ورود هرگونه ذرات معلق، گرد‌و‌غبار و آلودگی‌های سمی و شیمیایی به داخل ریه‌ها جلوگیری می‌کند. با خرید ماسک صنعتی می‌توانید سلامت خود و کارکنانتان را تضمین کنید.

فعالیت در برخی از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها با خطرها و ریسک فراوانی مواجه است.. از انواع ماسک صنعتی برای کاهش خطرهای احتمالی در محیط کار است.فاده می‌شود. این ماسک‌ها از سیستم تنفسی و حتی پوست صورت در مقابل عوامل خطرزا محافظت می‌کنند.

ماسک­ تنفسی باید بیشترین مقدار محافظت را برای فرد فراهم کند. در این ماسک‌ ها از مواد فیبری و الیافی همچون کاغذ، ‌نمد یا پارچه برای به دام اندازی آلاینده­‌ ها است.فاده می شود. موسسه ملی سلامت و ایمنی شغلی امریکا (NIOSH) National Institute for Occupational Safety and Health، کارایی فیلتراسیون ذرات را مطابق جدول زیر تقسیم‌ بندی می‌ کند.



( فروش ) های دیگر