خرید ماشین آلات بازیافت در بومهن

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


بازیافت پلاستیک سخت تر است. ، زیرا اکثر برنامه ها قادر به رسیدن به سطح کیفی لازم نیستند. بازیافت PVC معمولاً باعث كاهش سطح مواد می شود ، به این معنی كه فقط با محصولات بازیافت شده می توان محصولات كیفیت پایین تر را تهیه كرد. رویکرد جدیدی که سطح بالایی از کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد ، روند Vinyloop است.. این پس از المپیک لندن برای تحقق سیاست PVC است.فاده شد.

همانطور که می دانید در تمامی زمینه های بازیافت و خطوط شست و شو نیاز به دستگاه هایی هست که بتوانند آلودگی همراه با مواد مورد نظر ما را که می خواهیم بازیافت کنیم بشورند و از بین ببرند. این آلودگی ها می توانند از گروه های مختلفی چون خاک و شن ، چربی ها ، چسب ها ، رنگ ها و... باشد که برای هر آلودگی نیاز به ماشین آلات مختلف در شرایط خاص هست. ماشین سازی کارن با در نظر گرفتن صنعت بازیافت گروه های مختلفی از دستگاه های شوینده را طراحی کرده و با مشخصات منصر به فرد در هر یک نیاز به شست شو و تمیز کردن بالا ترین آلودگی های ممکن در مواد اولیه مورد بازیافت (ضایعات) را داراست. ماشین آلات شست و شو در ظرفیت های مختلف از کیلوگرم بر ساعت تا کیلو گرم بر ...

در یک سیستم جمع شده یا تک جریان ، کلیه بازیافت های قابل جمع آوری مخلوط می شوند اما جدا از سایر زباله ها نگهداری می شوند. این امر نیاز به تمیز کردن بعد از جمع آوری را تا حد زیادی کاهش می دهد اما نیاز به آموزش عمومی در مورد مواد قابل بازیافت دارد.



( خرید ) های دیگر