مشاوره و اجرا ماشین آلات بازیافت در جنوب تهران

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..


قانون سپرده گذاری کانتینر شامل بازپرداخت برگشت ظروف خاص ، به طور معمول شیشه ، پلاستیک و فلز است.. هنگامی که محصولی در چنین ظرفی خریداری می شود ، هزینه اضافی کمی به قیمت آن اضافه می شود. در صورت بازگشت ظرف به قسمت جمع آوری ، این هزینه اضافی توسط مصرف کننده قابل است.رداد است.. این برنامه ها بسیار موفق بوده اند ، و اغلب منجر به بازیافت درصد می شوند. با وجود چنین نتایج خوب ، تغییر در هزینه های جمع آوری از دولت محلی به صنعت و مصرف کنندگان مخالفت شدیدی را با ایجاد چنین برنامه هایی در برخی مناطق ایجاد کرده است.. تغییر در این مورد جایی است. که تولیدکننده مسئولیت بازیافت کالاهای خود را بر عهده دارد. در اتحادیه اروپا ، دستورالعمل WEEE به تولید کنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی نیاز دارد تا هزینه های بازیافت کننده را بازپرداخت کنند.

ارتش بعضی از فلزات را بازیافت می کند. برنامه دفع کشتی نیروی دریایی ایالات متحده از کشتی شکسته برای بازپس گیری فولاد کشتی های قدیمی است.فاده می کند. کشتی ها همچنین ممکن است. برای ایجاد یک صخره مصنوعی غرق شوند. اورانیوم فلزی بسیار متراکم است. که در بسیاری از مصارف نظامی و صنعتی از کیفیت برتر از سرب و تیتانیوم برخوردار است.. اورانیوم باقیمانده از پردازش آن به سلاح های هسته ای و سوخت برای راکتورهای هسته ای ، اورانیوم ضعیف نامیده می شود و توسط کلیه شاخه های ارتش ایالات متحده برای توسعه مواردی مانند پوسته های زره ​​پوش و محافظ است.فاده می شود.

مطالعات دیگر نشان داده اند که بازیافت به خودی خود برای انجام "جداشدن" توسعه اقتصادی از کاهش مواد اولیه غیر تجدید پذیر که برای توسعه پایدار ضروری است. ، ناکارآمد است.. حمل و نقل بین المللی یا مواد بازیافتی جریان می یابد از طریق "... شبکه های تجاری مختلف از سه کشور منجر به جریان های مختلف ، نرخ پوسیدگی ، و بازده بازیافت بالقوه". با افزایش مصرف جهانی منابع طبیعی ، از بین رفتن آنها اجتناب ناپذیر است.. بهترین بازیافت می تواند تأخیر انجام دهد. بسته شدن کامل حلقه های مواد برای دستیابی به ٪ بازیافت غیرقابل است.فاده از مواد غیرمجاز غیرممکن است. زیرا مواد ردیابی ریز در محیط زیست باعث آسیب شدید به اکوسیستم های سیاره می شوند. از نظر تاریخی ، این کار به عنوان شکاف متابولیک توسط کارل مارکس شناخته شده بود ، که نرخ تبادل نابرابر بین انرژی و مواد مغذی را که از مناطق روستایی سرچشمه می گرفت برای تغذیه شهرهای شهری که ایجاد پسماندهای پساب حاصل از تخریب سرمایه اکولوژیکی سیاره از قبیل از بین رفتن تولید مواد مغذی خاک هستند ، مشخص کرد. صرفه جویی در انرژی همچنین به آنچه به عنوان پارادوکس Jevon شناخته می شود منجر می شود ، که در آن پیشرفت در بهره وری انرژی باعث کاهش هزینه های تولید می شود و در صورت افزایش نرخ مصرف و رشد اقتصادی منجر به اثر بازگشت می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر