مشاوره و اجرا ماشین آلات بازیافت در دیزین

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رستوران چمن، یکی از رستوران‌های لوکس و لاکچری مجموعه دیزین است.. این رستوران در بالای تپه قرار گرفته است.. پنجره‌های بزرگ و سرتاسری آن به شما اجازه می‌دهد که در حین صرف غذا، از منظره سفیدپوش و باابهت بیرون نیز لذت ببرید. در مجموعه چمن، علاوه بر رستوران و غذاهای سنتی، کافی‌شاپ نیز وجود دارد. برای صرف نوشیدنی هم می‌توانید به این مجموعه سر بزنید.

بسیاری از ما تابستان را فصل ورزش، سفر و خوشگذرانی می‌دانیم اما اگر از علاقه‌مندان به زمستان و ورزش‌های زمستانی منطقه دیزین در نزدیکی تهران با امکانات زیادی در زمینه ورزش‌های زمستانی در انتظار شماست. پیست‌های مختلف اسکی و ورزش‌های زمستانی که می‌تواند مورد است.فاده افراد مبتدی و حرفه‌ای قرار گیرد. پیست بین المللی دیزین دارای شهرت جهانی بوده و هر ساله توریست‌های زیادی از سراسر جهان برای اسکی به این پیست می‌آیند و مسابقات بین المللی اسکی نیز در این محل برگزار می‌شود.

اصلا پیست یعنی چی؟ اگر در فرهنگ لغات جست‌و‌جو کرده باشید متوجه شده‌اید که تعریف پیست در میان واژگان ما، یعنی میدان یا محوطه و محلی که برای ورزش یا رقص فراهم شده است.. حالا جدا از این تعریف کلی پیست، پیست اسکی دیزین نیز انواع مختلفی از پیست دارد که همین تنوع به ورزشکاران و اسکی بازان قدرت انتخاب بیشتری بخشیده است..


دستگاه گرانول (اکسترود) وظیفه پخت و دانه بندی مواد پلاستیکی را برعهده دارد. به طور خلاصه می توان عملکرد دستگاه گرانول (اکسترود) را در صنایع بازیافت به صورت تعریف کرد که پلیمر و پلاستیک های بازیافتی برای ساخت و احیا مواد جدید در دستگاه گرانول، فرایند اکستروژن را طی کرده و ذوب می شوند. این مواد پس از ذوب شدن، مجددا سرد شده و در خروجی به وسیله یک تیغه به قطعات کوچک تری بریده می شوند. به طور کلی در دستگاه گرانول، سه فرایند های اصلی انجام می گیرد: .فشرده سازی و ذوب شدن مواد: زمانیکه مواد اولیه پلیمری و پلاستیکی به وسیله ی مارپیچ طراحی شده داخل سیلندر گرانول ساز؛ فشرده شدند، عمل ذوب شدن آن ها توسط المنت های حرارتی که دور سیلندر قرار دارد، انجام می گیرد.

تفکیک زباله، ضایعات یا قراضه ها یکی از مهمترین عواملی است. که نقش کلیدی در صنعت بازیافت ایفا می کند. سرندها، جداساز ها و الک های صنعتی هستند که ذرات ریز و درشت یا اصطلاحاً D و D و ذرات ریز را جدا سازی کرده و تفکیک می کنند. برای تفکیک و جداسازی مواد مختلف موجود در ضایعات انواع مختلفی از سرند های مورد است.فاده قرار می گیرد که عبارتند از: سرند بالستیک، سرند دوار، سرند ستاره ای (استار اسکرین)، سرند دیسکی، سرند انگشتی. همچنین از سرندهای مختلفی در صنایع تفکیک زباله های شهری، برای جداسازی مواد ارگانیک از مواد قابل تفکیک یا مواد خشک قابل بازیافت است.فاده می شود که از پر کاربرد ترین آنها در خطوط تفکیک MRF می توان به سرند بالستیک اشاره کرد.

برخی از صنایع مانند صنعت انرژی تجدیدپذیر و به ویژه فن آوری خورشیدی فتوولتائیک در تنظیم سیاست های بازیافت حتی پیش از آنکه حجم قابل توجهی برای جریان زباله های آنها وجود داشته باشد ، پیشگویی می کنند و پیش بینی تقاضای آینده در طول رشد سریع آنها می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر