مشاوره و اجرا ماشین آلات بازیافت در شهرک صنعتی شمس آباد

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


مواد قابل بازیافت شامل انواع مختلفی از شیشه ، کاغذ ، مقوا ، فلز ، پلاستیک ، لاستیک ، منسوجات ، باتری و الکترونیک می باشد. کمپوست یا است.فاده مجدد از ضایعات زیست تخریب پذیر مانند مواد غذایی یا زباله های باغ نیز نوعی بازیافت است.. مواد قابل بازیافت یا به یک مرکز بازیافت خانگی تحویل داده می شوند و یا از سطل های جانبی است.فاده می شوند ، سپس مرتب می شوند ، تمیز می شوند و به مواد جدیدی که برای تولید محصولات جدید تهیه شده اند ، طبقه بندی می شوند.

به طور کلی دستگاه های آسیاب براساس ظرفیت، سرعت و توان خروجی مواد، ابعاد و اندازه های آن انواعی دارد. از این رو علاقه مندان به فعالیت در عرصه بازیافت و ضایعات می توانند براساس ظرفیت ضایعات خود این دستگاه را خرید کرده و است.فاده نمایند. همچنین مراکز و بنگاه ها می توانند با خریداری دستگاه دست دوم و اعمال تغیراتی روی آن به شکلی که مدنظرشان است. آن را تعبیه کرده و مورد است.فاده قرار دهند.

این فرآیند بازیافت و همچنین است.فاده مجدد از مواد بازیافتی بسیار مفید بوده است. زیرا باعث کاهش مقدار زباله های ارسال شده به محل های دفن زباله ، ذخیره منابع طبیعی ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کمک به ایجاد مشاغل جدید می شود. مواد بازیافتی همچنین می توانند به محصولات جدیدی تبدیل شوند که می توانند دوباره مصرف شوند مانند کاغذ ، پلاستیک و شیشه.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر