مشاوره و اجرا ماشین آلات بازیافت در شهرک صنعتی قرچک

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


همه ساله میلیون ها تن مواد از پوسته زمین مورد بهره برداری قرار می گیرد و به کالاهای مصرفی و سرمایه ای پردازش می شود. بعد از گذشت چندین دهه تا قرن ها ، بیشتر این مواد "گم می شوند". به است.ثناء برخی از آثار هنری یا یادگارهای مذهبی ، آنها دیگر درگیر روند مصرف نیستند. آنها کجا هستند؟ بازیافت تنها یک راه حل واسطه ای برای چنین موادی است. ، اگرچه مدت زمان اقامت در آنتراسفر را طولانی تر می کند. با این حال ، به دلایل ترمودینامیکی ، بازیافت نمی تواند مانع از نیاز نهایی به سینک نهایی شود.

مقایسه قیمت بازار مواد قابل بازیافت با هزینه مواد اولیه جدید ، خارجی بودن اقتصادی را نادیده می گیرد - هزینه هایی که در حال حاضر توسط بازار حساب نمی شود. به عنوان مثال ، ایجاد یک قطعه جدید از پلاستیک ، ممکن است. باعث آلودگی بیشتر و پایدارتر از بازیافت یک قطعه مشابه از پلاستیک شود ، اما این عوامل در هزینه بازار محاسبه نمی شوند. می توان از ارزیابی چرخه زندگی برای تعیین سطح خارجی است.فاده کرد و تصمیم گرفت که با وجود هزینه های نامطلوب بازار ، بازیافت ممکن است. ارزش داشته باشد یا خیر. از طرف دیگر ، می توان از ابزارهای قانونی (مانند مالیات کربن) برای وارد کردن خارج از کشور است.فاده کرد ، به طوری که هزینه بازار مواد به هزینه واقعی نزدیک شود.

قانون سپرده گذاری کانتینر شامل بازپرداخت برگشت ظروف خاص ، به طور معمول شیشه ، پلاستیک و فلز است.. هنگامی که محصولی در چنین ظرفی خریداری می شود ، هزینه اضافی کمی به قیمت آن اضافه می شود. در صورت بازگشت ظرف به قسمت جمع آوری ، این هزینه اضافی توسط مصرف کننده قابل است.رداد است.. این برنامه ها بسیار موفق بوده اند ، و اغلب منجر به بازیافت درصد می شوند. با وجود چنین نتایج خوب ، تغییر در هزینه های جمع آوری از دولت محلی به صنعت و مصرف کنندگان مخالفت شدیدی را با ایجاد چنین برنامه هایی در برخی مناطق ایجاد کرده است.. تغییر در این مورد جایی است. که تولیدکننده مسئولیت بازیافت کالاهای خود را بر عهده دارد. در اتحادیه اروپا ، دستورالعمل WEEE به تولید کنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی نیاز دارد تا هزینه های بازیافت کننده را بازپرداخت کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر