مشاوره و اجرا ماشین آلات بازیافت در فیروزکوه

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.


آیین نامه نهایی دولت در مورد افزایش تقاضا ، برچسب زدن محصولات بازیافتی است.. هنگامی که تولید کنندگان ملزم به برچسب زدن بسته بندی خود با مقدار مواد بازیافت شده در محصول (از جمله بسته بندی) هستند ، مصرف کنندگان بهتر می توانند انتخاب های تحصیل کرده را انجام دهند. مصرف کنندگان با قدرت خرید کافی می توانند گزینه های آگاهانه محیط زیستی را انتخاب کنند ، تولیدکنندگان را وادار به افزایش مقدار مواد بازیافت شده در محصولات خود کرده و به طور غیر مستقیم تقاضا را افزایش دهند. اگر برچسب زدن شامل اطلاعاتی در مورد چگونگی و مکان بازیافت محصول باشد ، می تواند تأثیر مثبتی بر تأثیر بازیافت داشته باشد.

در برخی ایالات ایالات متحده ، برنامه ای به نام Recycle Bank به مردم برای بازیافت کمک می کند و از شهرداری های محلی برای کاهش فضای دفن زباله که باید خریداری شود ، پول دریافت می کند. از یک فرآیند جریان واحد است.فاده می کند که در آن تمام مواد به طور خودکار طبقه بندی می شوند.

ارتش بعضی از فلزات را بازیافت می کند. برنامه دفع کشتی نیروی دریایی ایالات متحده از کشتی شکسته برای بازپس گیری فولاد کشتی های قدیمی است.فاده می کند. کشتی ها همچنین ممکن است. برای ایجاد یک صخره مصنوعی غرق شوند. اورانیوم فلزی بسیار متراکم است. که در بسیاری از مصارف نظامی و صنعتی از کیفیت برتر از سرب و تیتانیوم برخوردار است.. اورانیوم باقیمانده از پردازش آن به سلاح های هسته ای و سوخت برای راکتورهای هسته ای ، اورانیوم ضعیف نامیده می شود و توسط کلیه شاخه های ارتش ایالات متحده برای توسعه مواردی مانند پوسته های زره ​​پوش و محافظ است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر