مشاوره و اجرا ماشین آلات بازیافت در پیشوا

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


از آنجایکه سرعت چرخش دستگاه آسیاب پلاستیک ، پت نایلون و دستگاه خردکن سبد میوه و یا انواع آسیاب های دیگر ساخت گروه صنعتی آذر آسیاب ،بالاست، لذا یاتاقانها و بلبرینگهای با کیفیت بالا انتخاب می شوند تا در حین کار به راحتی چرخش نمایند.

بحث در مورد اینکه آیا بازیافت از نظر اقتصادی کارآمد است. ، بحث وجود دارد. براساس یک مطالعه شورای دفاع از منابع طبیعی ، جمع آوری زباله و دفع زباله باعث ایجاد کمتر از یک شغل در هر هزار تن مواد زاید شده اداره می شود. در مقابل ، جمع آوری ، پردازش و ساخت مواد بازیافتی تا یا بیشتر شغل در هر تن ایجاد می کند. با این حال ، اثربخشی هزینه ایجاد مشاغل اضافی هنوز تأیید نشده است.. براساس مطالعه اطلاع رسانی اقتصادی بازیافت ایالات متحده ، بیش از ، موسسه بازیافت وجود دارد که بیش از یک میلیون شغل در ایالات متحده ایجاد کرده است..

در مطالعه‌ای که روانشناس اجتماعی شاون برن انجام داد ، مشخص شد که تماس شخصی با افراد درون یک محله ، مؤثرترین روش برای افزایش بازیافت در یک جامعه است.. در مطالعه خود ، وی رهبر بلوک با همسایگان خود صحبت کرده و آنها را ترغیب به بازیافت کرد. یک گروه مقایسه برای آگهی های بازیافت از آگهی ها ارسال شد. مشخص شد كه همسایگان كه با رهبران بلوك آنها شخصاً با آنها تماس گرفته شده بودند ، بیشتر از این گروه بدون تماس شخصی بازیافت می شوند. در نتیجه این مطالعه ، شاون برن معتقد است. که تماس شخصی با گروه کوچکی از افراد عامل مهمی در تشویق بازیافت است.. مطالعه دیگری که توسط است.وارت اسکمپ انجام شده است. ، تأثیر همسایگان و دوستان در بازیافت را بررسی می کند. در مطالعات او مشخص شد افرادی که دوستان و همسایگان خود را بازیافت کرده اند ، نسبت به افرادی که دوست و همسایه بازیافت ندارند ، نیز بازیافت می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر