مشاوره و اجرا ماشین آلات بازیافت در چهاردانگه

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


به طور خاص ، چوب از جنگلهای بارانی گرمسیری به دلیل ناهمگونی آنها به ندرت برای کاغذ برداشت می شود. براساس دبیرخانه چارچوب کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوایی ، علت اصلی عمده جنگل زدایی ، کشاورزی معیشت (٪ از جنگل زدایی) و کشاورزی تجاری (٪) است. که با غذا ارتباط دارد و نه تولید کاغذ.

آیین نامه نهایی دولت در مورد افزایش تقاضا ، برچسب زدن محصولات بازیافتی است.. هنگامی که تولید کنندگان ملزم به برچسب زدن بسته بندی خود با مقدار مواد بازیافت شده در محصول (از جمله بسته بندی) هستند ، مصرف کنندگان بهتر می توانند انتخاب های تحصیل کرده را انجام دهند. مصرف کنندگان با قدرت خرید کافی می توانند گزینه های آگاهانه محیط زیستی را انتخاب کنند ، تولیدکنندگان را وادار به افزایش مقدار مواد بازیافت شده در محصولات خود کرده و به طور غیر مستقیم تقاضا را افزایش دهند. اگر برچسب زدن شامل اطلاعاتی در مورد چگونگی و مکان بازیافت محصول باشد ، می تواند تأثیر مثبتی بر تأثیر بازیافت داشته باشد.

همه ساله میلیون ها تن مواد از پوسته زمین مورد بهره برداری قرار می گیرد و به کالاهای مصرفی و سرمایه ای پردازش می شود. بعد از گذشت چندین دهه تا قرن ها ، بیشتر این مواد "گم می شوند". به است.ثناء برخی از آثار هنری یا یادگارهای مذهبی ، آنها دیگر درگیر روند مصرف نیستند. آنها کجا هستند؟ بازیافت تنها یک راه حل واسطه ای برای چنین موادی است. ، اگرچه مدت زمان اقامت در آنتراسفر را طولانی تر می کند. با این حال ، به دلایل ترمودینامیکی ، بازیافت نمی تواند مانع از نیاز نهایی به سینک نهایی شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر