فروش ماشین آلات بسته بندی در جنوب تهران

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..


در حالی كه اركانی چون دانش، تجربه، اخلاق و وجدان صنفی، بازارشناسی و بسياری عوامل مهم و تاثير گذار كه با اسكناس قابل معامله نيستند و با خط‌كش قابل اندازه‌گيري نمی باشند مورد توجه قرار نگرفته‌اند. اين معضل اگر حل نشود عامل باخت سنگين صنعت چاپ ايران در آينده خواهد شد.

شرکت کامل برچسب پرند نیز از تولید کنندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی برتر و شناخته شده است. که در صنعت چاپ لیبل ایران و ماشین آلات آن، اعتبار لازم را کسب نموده است.. این یکی از برندهای معتبر در منطقه است. که کمک موثری را به شرکت های تولید کننده ماشین آلات چاپ و بسته بندی کرده و محصولاتی با کیفیت را در اختیار فعالان این حوزه قرار داده است..

شرکت نوآوران ماشین نیز از دیگر شرکت های معتبر و نام آشنا در لیست بهترین تولید کنندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی است. که با کسب تجربه و دانش روز دنیا، همواره تولیداتی با تکیه بر تحقیق و توسعه به بازار راهی نموده است.. کارخانه تولید ماشین آلات بسته بندی نیز به تجهیزاتی پیشرفته مجهز شده است. و از سال تا کنون، از موفق ترین شرکت های تولید کننده ماشین آلات چاپ و بسته بندی بوده است. که اولین خطوط پاستیل در ایران را راه اندازی نموده است..



( فروش ) های دیگر