خدمات و سرویس ماشین آلات بسته بندی در شهرک صنعتی قرچک

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


این محصول سرشار از مواد مغذی بوده و به سراسر ایران صادر می گردد. از این رو بسته بندی خرما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. دستگاه بسته بندی خرما دارای سرعت بسیار خوب و مناسبی می باشد و عملکرد بسیار بالایی در انجام کار خود دارد. توانایی تنظیم ساز و حجم بسته ها یکی از مهمترین مزیت های آن می باشد. ایجاد بسته های بسیار زیبا و محکم و توانایی دوخت قوی در تولیدات موجب می شود تا با جابجایی به هیچ عنوان از هم باز نشود و کیفیت اول خود را حفظ کند.

قبل از خرید به‌صورت حضوری یا تلفنی کلیه راهنمایی‌ها برای بهترین انتخاب به مشتریان عزیز ارائه می‌شود .در مراحل ساخت متخصصان ما به‌صورت مستمر با مشتریان عزیز در تعامل بوده و بسته به نیاز مشتری دستگاه موردنظر را کاملاً سفارشی‌سازی می‌کنند.

این مجموعه به عنوان یکی از شرکتهای سازنده دستگاه بسته بندی پیشگام در بازار ایران است..دستگاه بسته بندي بیش از آن‌که تصور کنید در زندگی روزمره ما موَثر است.. اگر وارد سوپرمارکت‌ها شده باشید با انواع بسته بندی مواد غذایی و شیمیایی مواجه می‌شوید که با تجهیزات بسته بندی پک شده اند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر