خدمات و سرویس ماشین آلات بسته بندی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی محصولات یا قطعات مورد است.فاده قرار می گیرند. آنها شامل تجهیزاتی هستند که در سطوح مختلف اتوماسیون شکل می‌دهند، پر کرده، مهر و موم  و بسته‌بندی می‌کنند. ماشین آلات بسته بندی همچنین شامل مرتب سازی، شمارش و انباشته خواهد شد.

سلام و خسته نباشید میگم به شما و همکارام محترمتون. قصد دارم یک کسب و کار در زمینه بسته بندی حبوبات راه اندازی کنم و از این راه کسب درآمد داشته باشم. چونکه در ابتدای مسیر هستم می خوام در منزل این کار رو انجام بدم و بعد از مدتی یک کارگاه اجاره کنم. برای ابتدای کار کدام نوع از دستگاه های بسته بندی حبوبات رو به من معرفی می کنید؟

کالای شما برای اینکه بتواند در میان طیف وسیعی از تولیدات داخلی و خارجی خود نمایی کند و مخاطب رو به سمت خود جذب نماید باید بسته بندی منحصر به فردی داشته باشد. هر کالا و برندی می تواند یک تصویر خاص و ثبت شده در ذهن و حافظه بلند مدت مخاطبان خود داشته باشد و حس زیبایی شناختی مخاطب را درگیر نماید و منجر به تکرار خرید های پی در پی آن محصول گردد، مانند برند نوتلا که در جهان با یک شکل خاص شناخته می شود و برای محصولات یک برند هویتی خاص ایجاد می کند و در ذهن مخاطبان خود ثبت شده است. و ناخوداگاه افراد را به سمت خود جذب می کند. در امر بسته بندی طراحی محصولات بسیار حائز اهمیت می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر