خدمات و سرویس ماشین آلات بسته بندی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


برای شیرینگ کردن انواع کارتن، قوطی، جعبه، بطری و&#;.. در ابعاد و اندازه های گوناگون است.فاده می شود.این دستگاه در دو مدل شیرینگ تک کابین و شیرینگ تونلی تولید می شود. این دستگاه با است.فاده از سیستم حرارتی فیلم شیرینگ را به دور محصول مورد نظر می چسباند. دستگاه شیرینگ تونلی در مدلهای گازی و دو گانه سوز نیز ساخته می شود.

دستگاه های ساشه مایعات برای بسته بندی مایعات غلیظ مثل روغن و عسل مجهز به مخزن های دو جداره هستند و یک گرمکن هم روی یکی از مخزن های آنها تعبیه می شود تا محصول غلیظ به راحتی روان و قابل بسته بندی شود. از این ماشین می توانید به عنوان دستگاه بسته بندی خانگی است.فاده نمایید.

با توجه به تعداد زیاد ماشین آلات که اکثرا صنعتی و برای حجم بالای محصولات طراحی شده اند، اگر در منزل قصد بسته بندی موادی را دارید و نمی‌دانید چه دستگاهی را انتخاب کنید، کاروپک انواع دستگاه بسته بندی خانگی را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر