فروش ماشین آلات بسته بندی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ما در شرکت صنعت کاران متحد اقدام به تولید دستگاه های مدرن و پیشرفته ای جهت بسته بندی خرما نموده ایم تا دیگر روش های بسته بندی مرسوم به صورت دستی را از بین ببریم. در این روش بسته بندی که با ماشین آلات صنعتی انجام می گردد می توان خرما این میوه ناب که در کشورمان ایران تولید می شود را به عنوان یک محصول ارزشمند و قابل رقابت با رقیب های خارجی به بازار جهانی ارائه داد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی خانگی برای بسته بندی این دسته از محصولات می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و آنها را است.علام کنید. تمامی دستگاه های با گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار معتبری در اخیار مشتریان قرار می گیرد.

امروزه نقش بسته بندی محصولات در بازار رقابتی بسیار پر رنگ شده و موجب جابجایی رقم های باور نکردنی از فروش بین محصولات مشابه با کیفیت یکسان بین رقبا گردیده است. و دیگر به ندرت می توان محصولات بسته بندی نشده را در قفسه فروشگاه ها مشاهده کرد. بسته بندی برای محصولات در قدم اول یک پوشش محافظتی است. ولی در قدم بعدی یک فروشنده خاموش به شمار می رود که به صورت بی واسطه منجر به فروش کالا می گردد. بسته بندی اطلاعات لازم و نحوه استفاده از آن محصول را به خریداران ارائه می کند و می تواند یک تصویر ذهنی مثبت یا منفی از برند شما در ذهن مخاطب ثبت کند. پس انتخاب بسته بندی متناسب با محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.. بعد از آنکه محصول تولید شد، حتی اگر آن محصول عالی باشد، بدون بسته بندی مناسب تقریبا خریدار چندانی ندارد.



( فروش ) های دیگر