فروش ماشین آلات بسته بندی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


شرکت ارگ سیستم نیز از دیگر شرکت های تولید کننده ماشین آلات چاپ و بسته بندی در سطح منطقه است. که فعالیت خود را در صنعت بسته بندی و چاپ ارائه نموده و در حوزه چاپ دیجیتال نیز از نام های آشنا می باشد. ماشین آلات چاپ این کارخانه تولید ماشین آلات بسته بندی ، به بازارهای منطقه صادر شده و همواره با بهترین کیفیت تولید، در میان دیگر رقبا، ظاهر شده است..

در کشور ایران هنوز فاصله ی بسیار زیادی در پیشرفت و توسعه صنعت بسته بندی نسبت به کشور های توسعه یافته وجود دارد و جای پیشرفت بسیار زیادی در این صنعت وجود دارد و هنوز اشباع نشده است.. در نتیجه با کمی تفکر و مشاوره در این زمینه می توانید فروش و سود خود را چندین برابر نمایید. تقریبا هر تولیدی در هر صنعتی ازجمله صنعت مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و حتی قطعات خودرویی و صنعتی بعد از تولیدشان نیاز به بسته بندی دارند. پس با توجه به این موضوع و پیشرفت جهانی صنعت بسته بندی اهمیت به موضوع بسته بندی محصولات امری بسیار پر اهمیت و ضروری برای پیروزی در عرصه رقابت با تولید کنندگان می باشد. صنعت بسته بندی از جمله صنایعی هستند که با هزینه بسیار کم ارزش سود بسیاری از فروش محصولات به خصوص در صنایع غذایی ایجاد می کند. با توجه به تحقیقاتی که در این صنعت انجام شده است. بسته بندی محصولات می تواند تا ۵ درصد سود مازاد برای محصولات به خصوص مواد غذایی ایجاد نماید. به همین دلیل صنعت بسته بندی را موتور محرک صنایع می نامند. باوجود این موضوع در ایران توجه خاصی به این صنعت نشده است. و بیشتر محصولات به صورت فله به فروش می رسند و در کشور های دیگر با بسته بندی خاص توسط افراد خارجی با قیمت های جندین برابری به فروش رسیده و سود حاصل از تولیدات با کیفیت و مرغوب به جیب افراد متفرقه می رود. اگر محصولات شما فاسد شدنی هستند، بهتر است. که از بسته بندی های کوچک است.فاده شود که محصولات کمتر خرابی داشته باشند.

جهت بسته بندی مواد گرانولی ریز با شکل هندسی منظم و مشابه در بسته های سایز کوچک و به فرم بالشتی مورد است.فاده قرار می گیرد. مناسب ترین راه جهت تغذیه ی این دستگاه، است.فاده از بالابر تغذیه کننده ی گرانولی و مناسب ترین راه جهت جمع آوری بسته های این دستگاه، است.فاده از نوار نقاله ی شیب دار می باشد. به علت سایز و حجم مناسب، می توان از ابن ماشین به عنوان دستگاه بسته بندی خانگی است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر