دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومهای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد.
دلیل اصلی شکلگیری قرچک، کوره پزیهای آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کورهپزخانههای زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاریهای انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چالههای عظیمی وجود دارد.
قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همهی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا میباشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محلههای قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب میآید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژهای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیدهها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محلههای جدید قرچک نیز میتوان به شهرک گلها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.
در اینجا قصد داریم شما را تا حدی با شیوه کار این دستگاه، کاربردها و مشخصات آن آشنا کنیم. چرا که این روزها افراد بسیاری خواهان خرید این دستگاه قدرتمند و حرفهای هستند. برای اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. اگرچه کار با این دستگاه، نیازمند یک اپراتور کاربلد و آموزشدیده است.؛ کاربردهای وسیع آن در حوزههای مختلف بسیاری از صنایع باعث شده است.؛ خرید این دستگاهها مورد توجه باشد.
در این ماشین ها همان روش سنتی تخلیه الکتریکی انجام میشود به گونه ای که قطعه ای مسی یا از جنس گرافیت بطور مکرر به قطعه کار نزدیک و از آن دور شده و با ایجاد جرقه سبب جدا شدن ذرات بسیار ریزی از قطعه کار میگردد. الکترود و قطعه کار درون گازوئیل یا روغن قرار داشته و نتیجه این خواهد شد که به آرامی و در مدت زمانی طولانی روی قطعه کار شکل سمبه ایجاد میشود.
ابزار کار یا الکترود معمولاً از طریق ریخته گری و ماشین کاری و در مواردی خاص به صورت پرس کاری ساخته میشوند. جنس الکترودهای ماشین کاری شده از گرافیت، مس، برنج، آلیاژهای مس و تنگستن، آلیاژهای نقره و تنگستن میباشد. اگرچه گرافیت پر مصرف ترین ماده در تولید الکترود است. لیکن ایجاد ذرات ریز گرافیت در موقع ماشین کاری به عنوان نقطه ضعف این ماده تلقی میشود. هر چند برای پوشاندن این نقطه ضعف، گرافیت را قبلاً در نفت خیس میکنند.
زیر بنای گروه صنعتی تمکو رابر در سال با راه اندازی یک گروه مهندسی در حوزه طراحی و ساخت قالب های اسباب بازی تشکیل شد. با گسترش این گروه در سال گروه صنعتی تمکو رابر با محوریت آقای مهندس محمد تمثال (مدیریت عامل مجموعه)، به عنوان طراح و سازنده خوشفکر قالبهای صنعتی با هدف کمک به تولید، وارد صنعت مهم و حساس قالبسازی کشور گردید و توانست در مدت کوتاهی به عنوان یکی از پیشقدمان این صنعت شناخته شود. تمکو رابر با بهرهگیری از روشهای علمی، تجهیزات و ماشینآلات پیشرفته، بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و همچنین به دلیل نوآوری در طراحی و کیفیت مطلوب قالبهای ساخته شده همواره مورد توجه تولیدکنندگان صنایع مختلف قرار گرفته است..
روش سنتی ماشین تخلیه الکتریکی است. مته تحت عنوان Ram EDM نیز شناخته میشود. با است.فاده از این روش میتوان اشکال پیچیدهای ایجاد کرد. این روش نیازمند الکترود است. (که معمولا از گرافیت یا مس ایجاد شده) که از قبل به شکل مورد نظر ساخته شده باشد و بعد الکترود در داخل ماده قرار میگیرد.