احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نمایندههای مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیریهای محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.
پیشوا آب و هوای معتدل و نیمهخشک و در دشتها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شبهای زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگیهای تهران هوای فرحبخش و دلنشینی دارد.
ایستگاه راهآهن پیشوا یکی از ایستگاههای خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاههای ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راهآهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..
سرعت چرخش روتور گرچه نقش حیاتی را در سنگ شکن چکشی بازی می کند، اما عامل محدود کننده ظرفیت کاری آن نیز است.. بنابراین در هر دستگاه معین، تعداد ردیف چکش های مورد است.فاده بر ظرفیت تأثیر می گذارد. یا این حساب، برای هر ترکیبی از سرعت روتور، اندازه سنگ های ورودی و تعداد ردیف چکش ها، ظریف دستگاه سنگ شکن چکشی همواره متغییر است..
در سنگ شکن اچ اس ( hs )، سنگ از قسمت بالایی قاب وارد دستگاه می شوند. قسمت داخلی قاب یا بدنه دستگاه سنگ شکن از یکسری صفحات مقاوم در برابر سایش و قابل تعویض پوشش داده شده است.. صفحه های ثابتی (سندان ) نیز در مقابل روتور چرخشی قرار گرفته اند. در سنگ شکن چکشی سه سری سندان قابل تنظیم به صورت جداگانه تعبیه شده است.، که امکان کنترل در تولید را فراهم مینماید. سندان بالا به صورت یکپارچه از فولاد منگنزی و سندانهای وسط و پایین از بدنهی آهنی ساخته شدهاند، که توسط کفشکهای منگنزی پوشانده شدهاند.
با راهاندازی خط بازیافت مکانیکی ، انواع محصولات لاستیکی از جمله چمن مصنوعی و کفپوش لاستیکی برای است.فاده در مبلمان شهری ، قیر پلیمری قابل تولید و تولید است.. ترکیبات لاستیکی به طور گسترده در زمینهای ورزشی چند منظوره برای ایجاد خاصیت جذب زمینهای ورزشی تحت فشار است.فاده می شود. خواص اصطکاک زیاد دو مربع ترکیبی از گرانول های لاستیکی با چسب های پلی اورتان است.. تمریناتی مانند فوتبال و هاکی که بازیکنان را مجبور به زدن زمین می کنند نیاز به سطح نرم دارند که با انداختن لایه بمب افکن در زیر سطح بازی می توان به آنها دست یافت. از پودر لاستیک در تولید قیر پلیمری برای تولید نوع بهینه آسفالت است.فاده می شود که علاوه بر کاهش است.فاده از قیر معمولی ، باعث افزایش عمر و کیفیت آسفالت می شود. از طرف دیگر می توان از مخلوطی از گرانول و آسفالت برای بهتر شدن جاده است.فاده کرد. این امر باعث دوام بیشتر ، اصطکاک بهتر و صدای کمتری می شود.
مطابق جدول زیر سه نوع سنگ شکن چکشی در ایران تولید می شود. سیستم کاری همه آنها شبیه هم هستند و از روتور و سندان تشکیل شده اند. اما ابعاد و اندازه آنها متفاوت است. و باعث ایجاد ظرفیت تولیدی مختلف می شوند. ظرفیت سنگ شکن های چکشی از ۸ تا ۵ متغییر است. و به نوع آن بستگی دارد.
تایرها حدود پنج درصد از وزن خودرو را تشکیل می دهند. در ایران سالانه حدود هفت میلیون حلقه لاستیک سبک و سنگین مصرف می شود. لاستیکهای فرسوده از جمله پسمانده هایی هستند که به دلیل دوام زیاد تأثیر محیطی زیادی دارند و چهره طبیعت را زشت می کنند. اگر بدانیم که در هر کامیون گالن روغن مصرف می کند و در صورتی که تایر چادری باشد درصد پس انداز در نفت خام تولید می شود ، پس ما نیاز به بازیافت بیشتری داریم.