دستگاه کرنر زن در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.


همانطور که می‌دانید به طور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانل‌ها است.. برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن معمولا در دستگاه‌های لبه چسبان اتوماتیک به عنوان یک ایستگاه برای لبه چسبانی وجود دارد. ایستگاه کرنرزن برای از بین بردن لبه اضافی نوار پی وی سی و هم سطح کردن آن با سطع ام دی اف به کار می‌رود.

در صنعت چوب و نجاری از ماشین آلات مختلفی برای تولید و ساخت سازه‌های چوبی است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن یکی از انواع ماشین آلات کاربردی در کارگاه‌های نجاری است.. معمولا در لبه چسبان‌ها این عملیات به صورت اتوماتیک در یک ایستگاه انجام می‌شود؛ در مواردی که از لبه چسبان‌های اتوماتیک است.فاده نمی‌شود، نجاران با است.فاده از دستگاه کرنرزن می‌توانند کار برش و فرم دهی لبه‌های کار را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهند.

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می‌باشد که در واقع یکی از ایستگاه‌های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می‌دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه‌ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین می‌کند. معمولا موتور این دستگاه از قدرت نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد که نجاران می‌توانند برای کارهای مختلف از آن است.فاده کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه