دستگاه گازور زن در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


در قدم اول باید با لولا گازور، انواع، کاربرد و تاریخچه آن آشنا شوید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که صدای درب کابینت آرامشتان را برهم زده باشد. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که می‌خواهید کابینت‌هایتان کمترین صدا را داشته باشند باید از لولا گازور کمک بگیرید. لولا گازور با داشتن پمپ درون لولا از بسته شدن درب کابینت به صورت ناگهانی جلوگیری می‌کند که همین امر باعث شده است. که نام آرام بند هم برای این نوع لولا است.فاده شود. لولا گازور انواع مختلفی دارد که از نمونه‌های آن می‌توان به آرام بندشیشه، درجه دارخاص، ساده و آرام بند است.یل اشاره کرد.

هنگامی که می‌خواهیم سوراخ‌هایی یک‌اندازه و دقیق در قطعه کار ایجاد کنیم به  یک دریل برای این کار احتیاج خواهیم داشت امام امکان در رفتن مته در هنگام کار بسیار بالاست در نتیجه می‌توان از یک پایه دریل دنده‌ای که دارای متوقف کننده (stopper) است. است.فاده کرد. همچنین هنگام کار با این نوع پایه دریل، کاربر احساس خستگی نکرده و می‌تواند ساعت‌های زیادی به کار ادامه دهد. از طرفی دیگر این پایه قابل حمل بوده و حرارت حاصل از کار را به دستان شما منتقل نخواهد کرد.

این لولا در ابتدا تنها در کشورهای اروپایی تولید می‌شد و در زمان خود جزو یراق آلات منحصر به فرد محسوب می‌شد اما با گذشت زمان بیشتر تولیدکنندگان درب کابینت و کمد موفق شدند تا لولا گازور را خودشان تولید کنند که بیشتر این تولیدکنندگان از صنعت چوب وارد این زمینه شدند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان