دستگاه گازور زن در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .

مرکز تخصصی طراحی سایت در شهرستان شهریار و غرب است.ان تهران پاسیاد وب است.فاده از جدیدترین متد طراحی سایت ، طراحی با در نظر گرفتن کلیه قوانین جدید سئو و بهینه سازی وب سایت.... طراحی با طعم صداقت همین الان تماس بگیرید و از دقیقه مشاوره رایگان ما است.فاد...

به اعتقاد رامین در شرایطی که وزارت صنایع و معادن ملزم به ساماندهی وضعیت صنعت است.ان تهران تا پایان سال شده و مناطق صنعتی سیمین دشت و صفادشت در غرب تهران به شهرک‌های صنعتی مجاز تبدیل شدند بستر برای تبدیل مناطق صنعتی شرق است.ان به شهرک‌های صنعتی مصوب مهیا شده است..


این لولا در ابتدا تنها در کشورهای اروپایی تولید می‌شد و در زمان خود جزو یراق آلات منحصر به فرد محسوب می‌شد اما با گذشت زمان بیشتر تولیدکنندگان درب کابینت و کمد موفق شدند تا لولا گازور را خودشان تولید کنند که بیشتر این تولیدکنندگان از صنعت چوب وارد این زمینه شدند.

دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل DMHNG از سری محصولات شرکت DAMAR می باشد که در کشور چین تولید می شود. این دستگاه شرکت DAMAR از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل DMHNG  بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید.

دستگاه گازور زن، دستگاهی جهت ایجاد سوراخ یا حفره برای لولاهای آرام بند گازر می باشد که در صنعت کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد. گازور زن شرکت دامار مدل DMHNG یکی از بهترین های موجود در بازار است. که دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران