دستگاه گازور زن در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.


دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل DMHNG از سری محصولات شرکت DAMAR می باشد که در کشور چین تولید می شود. این دستگاه شرکت DAMAR از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل DMHNG  بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید.

دستگاه گازور زن، دستگاهی جهت ایجاد سوراخ یا حفره برای لولاهای آرام بند گازر می باشد که در صنعت کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد. گازور زن شرکت ابزار سعید یکی از بهترین های موجود در بازار است. که دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد. دستگاه سوراخ زن لولا گازور مدل LC شرکت ابزار سعید دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل LC از سری محصولات شرکتابزار سعید می باشد که در کشور ایران تولید می شود. این دستگاه شرکت ابزار سعید از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل LC بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید. مشخصات دستگاه گازر زن تک فاز شرکت ابزار سعید ساخت ایران دستگاه گازر زن مدل LC با برق تک فازی که دارد به عنوان یک راه حل خوب به طور مستقیم در کارگاه های کابینت سازی پیشنهاد می گردد. دستگاه گازر زن شرکت ابزار سعید دارای مشخصات فنی ذیل می باشد: نوع: تخته ابزار قابلیت تنظیم صفحه قدرت موتور: وات برق دستگاه: تک فاز مته اصلی: میلیمتر وزن: کیلوگرم دارای یک عدد مته دارای گارد محافظ ساخت ایران

این لولا در ابتدا تنها در کشورهای اروپایی تولید می‌شد و در زمان خود جزو یراق آلات منحصر به فرد محسوب می‌شد اما با گذشت زمان بیشتر تولیدکنندگان درب کابینت و کمد موفق شدند تا لولا گازور را خودشان تولید کنند که بیشتر این تولیدکنندگان از صنعت چوب وارد این زمینه شدند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس