فروش ماشین آلات حفاری و معدن در جنوب تهران

Mining and drilling machines-1
Mining and drilling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

این خاک از جمله اقلام صادراتی در کشور ایران می باشد و مهمترین معادن و ذخایر آن در جزیره ى هرمز در است.ان هرمزگان و نیز در ناحیه کیلومترى غرب بجستان واقع در است.ان خراسان قرار دارد. به جز آن در بیشتر نواحی ایران، می توان ذخایر این ماده معدنی ارزشمند را یافت.

این فلزات شامل طلا، نقره، مس و &#; می باشد که در رابطه با آن ها بحث گردید. در خصوص نقره، در ایران با مطالعاتی که در این خصوص صورت گرفته است.، نشانه هایی دال بر وجود معادن نقره دیده نشده است.. با این حال به دلیل این که این فلز عموما مقداری سرب، نیکل و مس را در ذخایر معدنی با خود به همراه دارد، احتمال وجود آن در کانال هاى مناطق بیرجند و سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است..



( فروش ) های دیگر